Kollat runt!


Efter gymmet drog Anki och jag ner på stan oh tittade runt en hel del, kollade ringar då vi ska byta ut våra förlovningsringar då dom inte går att minska eller förstora om man INTE gör helt nya.
Så både nya förlovningsringar till båda två sen vigselring till mig, vet inte om Thomas vill ha vigselring.
Det är ju vanligt att bara bruden får en ring så vi får väl se hur det blir med den saken! :)

Kollade även brudbukett så ska in i slutet av Juni för att göra klart hur vi ska ha den så det är kanon!

Frissan vet jag inte hur det blir, eftersom jag har så kort hår nu så går det inte att göra hårförlängning men det hinner ju växa lite till!
Annars går det och göra snygga korta frisyrer också så en tid ska väl beställas snart!

Ett halsband till bröllopet är köpt! :)

Brudklänningen är KÖPT, ska bara ta mina mått och skicka in dom sen börjar dom att göra klänningen från grunden! :)



Lite senare ikväll blir det att åka och handla lite granna och imorgon blir det att åka ner till Guldfynd och kolla ringar m.m! :)
Tillsammans med Thomas! ♥

Så snört är jag helt klar och det känns GRYMT skönt, bara Thomas kvar! ;)


Kommentarer
Anonym

visa gärna bild på klänningen :)

2012-02-24 @ 15:23:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0