Kär & galen!


Längtar så sjukt mycket tills dagen kommer då vi blir ett VI! ♥
Känns riktigt bra detta, även om det inte blir nå stort bröllop och inte heller någon jätte FEST så tror jag att vi kommer bli nöjda ändå!
Vill ha med barnen + alla andra barn som kommer och tycker även dom ska få va med och äta osv.

Kommer ju inte blir nån supafest utan vi kommer käka och ha det bra precis som vi vill ha det!
Sen får väl folk säga precis vad dom vill, det är vi själva som har valt att ha med barnen och skulle vi välja att ha en jättefest efter så skulle jag INTE tillåta att barnen va med!

Festa kan man göra sen! ;)
Och dessutom är jag inte alls mycket för att festa.

Men vi får väl se vilka som kommer på bröllopet, huvudsaken min fina familj kommer och det vet jag att dom gör! ;)


Jag har även hittat min brudklänning, det ska bara måttas här hemma och skicka in sen syr dom den så det var lite väntan på leverans så skönt att man va ute i god tid! :)
UNDERBART! ♥
Så nu hoppas jag att det blir bra när den väl kommer hem!

Det är ju en hel del till som ska fixas och donas, Thomas ska ha kläder, barnen ska få va fina, det ska tränas i kyrkan, fixas till lokalen, planera lite vad vi ska ha osv.
Men det blir nog bra till slut!

Sen på Söndagen efter bröllopet drar Thomas och jag iväg och bara njuter av varandras sällskap, äter gott och har det bra i 2 dygn! ;)
Kommer kännas tomt utan barnen men då får man längta lie efter dom och jag vet att dom kommer ha det bra! ;)

SÅ SKÖNT ATT HELGEN ÄR HÄR!

Imorgon blir det barn & pappamys då jag ska ner och träna med min nya PT sen iväg och kolla lite granna med Anki! ;)
Ska bli riktigt mysigt!
Jag är helt kär i den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0