Inbjudan skickad & Frissan bokad!


När vi ändå va nere på stan så postade jag alla inbjudningskorten till dom vi vill ha med på vårt bröllop som jag skulle ha gjort i flera dagar men har glömt bort! :)
Men nu ligger do iaf. på lådan och väntas på att få komma iväg.

Passade även på att gå in till frissan och prata med dom ang. håruppsättning m.m så nu har jag BOKAT en tid för håruppsättningen till bröllopet den 14.e Juli, ska va där kl. 9 för att vi ska hinna bli klara till kl. 12! :)
Ska även in dit ca. 3 veckor innan själva bröllopsdagen för vi ska kolla vad som måste göras med håret, hur vi ska sätta upp det, om vi ska färga och sen om jag vill ha blommor osv i det!
Känns faktiskt riktigt bra att ha det bokat och klart! :)
Nu behöver jag inte grubbla nå mer på det, ska även prata med henne om sminkning om jag nu inte ska göra det själv.

Känns ändå lite stress att hinna med allt på bröllopsdagen då vigseln är kl 14.

Det ska fixas med håret hos frissan, hämta brudbikett, sminka sig fixa klänningen och ta sig till kyrkan! :)
Men allt går om man vill INGENTING ÄR OMÖJLIGT! ;)

Åhh, vad jag längtar! ♥

Har även hittat saker till dukningen som jag ska skicka efter, bara tänka lite mer på hur vi ska ha det se ut på dukningen.
En hel del kvar att planera...
Tycker planeringen till dukningen är så svårt fast man vet hur man vill ha det! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0