Gokväll!


Har inte hänt sådär jättemycket idag, tog och drog till gymmet imorse och tränade lite men de va SJUKT TUNGT efter att inte tränat på över 2 veckor men det ska bli ändring på de!
Sen har älskade mamma/mormor vart här en snabbis då jag hjälpte henne med hennes dator och Liam vart överlycklig när mormor kom! ♥

Liam blir däremot hemma från dagis imorgon och troligen hemma hela veckan, han är dunderförkyld, hängig och klagar på att han har ont så inge dagis för hans del!
Men ska väl se till att få lite frisk luft ändå beror ju på hur kallt det blir men dom säger att det ska bli varmare nu så man får väl se!

Själv ska jag palla mig ner till gymmet imorgon bitti igen och träna, gäller att komma igång igen!!!
Jag trivs ju inte alls med mig själv just nu! :S
Kommer dagar då jag mår piss fast jag egentligen borde må bra...

Annars har det inte hänt någonting här hemma... bara längtar tills helgen komer igen! :)
Har verkligen ingen ork eller lust till någonting nu när jag mår som jag gör, därför är det väldigt skönt att gymmet finns då jag bara kan slå på lurarna i öronen och musiken på högsta volym och bara köra på löpbandet och lite andra övningar...
Även väldigt skönt att komma hemmifrån ett tag och tänka på annat, bara få va själv!


Ska ta och natta Liam nu, Linus sover sen kl 18 så får väl se när han vaknar igen för att få sin kvällsvälling! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0