Godnatt!


För en liten stund sen somnade båda barnen, dom har verkligen vart pigga idag och fulla av bus! ♥
Dom har "lekt" så otroligt bra tillsammans, Linus vill mer än gärna va med storebror på precis allt som han gör! :)
Vilket inte Liam alltid tycker är så roligt då Linus bara norpar alla saker och tuggar på! ;)

Liam blir bara mer och mer för att INTE vilja ha blöja på sig!
Även idag har han vart helt blöjfri från de att han klev upp till nu när han skulle sova!
Han hade blöja på dagis, men hemma är det ingen blöja som gäller och han är så DUKTIG...
Gör båda delarna på pottan och jag behöver fortfarande inte påminna honom om den!

Frågade även när han skulle nattas vid strax innan 20 ikväll om han ville ha blöja på sig men NEJ det skulle han inte ha!
Jag sa bara åt honom att han skulle gå på pottan och kissa sen gå och lägga sig i sängen och det gjorde han också! ♥

Men eftersom han nu inte ville sova då utan låg och kollade film för att sen komma upp till mig & Linus och bygga lite med duplo så vart det inte att han gick och la sig för natten utan blöja!
Blöjan de senaste dagarna har vart snustorr när han vaknat så är den det imorgon också så ska jag testa ha honom utan blöja en natt och se vad som händer!

Ska även börja ha kallingar på Liam när han är hemma och utan blöja, fast han vill helst va utan bara ha strumpor & tröja på sig!
Vet att det kan hända olycka och det kanske han är medveten om också då kallingarna kanske känns som han har sin up n go blöja på sig?!
Vad vet jag...
Likaså om man ska va ute nu och köra utan blöja så är det ju inte så enkelt att bara klä av honom ute och låta han kissa någonstans när han vill det!
Men snart är sommaren här! :)
Fat hoppas på att han är blöjfri innan dess!

Man märker ju va blöjor man sparar, går åt 1 blöja om dagen här hemma nu när han är utan blöja hela dagarna!
Förutom de dagarna han ska till dagis då går det ju åt 1 dit också! :)
Annars är det bara blöja på bär han ska sova, och om vi ska iväg någon stans blir det ju också! :)

Linus har sprungit runt i sin gåstol och nu har han verkligen fått upp farten i den! :)
Han är precis överallt och ingenting kan man ha på vardagsrumsbordet längre då han når precis allt! :)
Våran älskade lillebror, du & storebror betyder allt för oss! ♥
Vi ska skydda er mot allt, ni är & kommer ALLTID att förbli våra små ögonstenar! ♥


Om 1 1/2 timme börjar våran helg, ska bli så skönt att hela familjen är samlad!

Imorgon bitti ska jag iaf ta mig i kragen och gå ner till stan och gymma lite! :)
Får passa på när man inte har någon tid att passa då hjärtat är ledig! ♥
Ska bli så skönt att bara få lyfta massa vikter, springa av sig och bara njuta! :)

Själv mår jag väl lite sådär...
Hatar dessa jäkla dagarna 1 gång i månaden då magen jäser upp som en ballong, man känner sig som en fet jävla flodhäst och har nå grymma smärtor!!!
Idag har smärtorna vart grymma! :S

Jag känner mig tjock och allt idag, jävla monta!!!
Tjock har jag iaf alltid känt mig och kommer väl alltid att höra antagligen!
Är så less på allt mitt lösa skinn men samtidigt vill jag inte gå igenom en operation ännu utan försöka göra så gott det går så det drar ihop sig mer än va det gjort!
Visst jag lider av det men tänker lite längre också! :)

Tog några bilder idag på skinnet och man ser verkligen hur mycket det är och sen ser man också när man drar upp det hur SMAL jag skulle va utan detta envisa överflöd av skinn! ^^
Men bara gilla läget och älska sin kropp, genomgått en magsäcksoperation & vart gravid 2 ggr så det är nog bara att börja gilla läget helt enkelt! :)

Aja, nog om det... Jag ska ta och nörda lite wööördfjue innan jag hade tänkt att sussa!

Godnatt! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0