Godmorgon!


Är segare än segast idag...
Skulle gärna gå och lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet igen, men bara gilla läget och hålla sig vaken! :)

Försöker piggna till lite och funderar på att dra ner till gymmet och köra lite!
Även om lusten inte finns då jag känner att jag behöver en rejäl kick för att komma igång igen!
Men samtidigt mår jag piss av att bara va hemma och inte träna så det får nog bli en sväng till gymmet iaf!

Sen blir det städa som gäller här hemma, gå ut och busa med barnen osv!

Längtar så sjukt mycket till helgen!

Blir att träffa Lina, Magnus och lilla Emelie i helgen! ♥
Även Wille om han är hos sin pappa! :)
Var ett tag sen vi sågs sist, på Linus dop!
Så det är verkligen dags nu, och träffas oftare!
Då verkligen Liam & Emelie trivs så bra tillsammans! ♥

Nä, göra sig i ordning, väcka Thomas så man kan dra ner och träna!

Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0