Godmorgon Söndag!


Så var denna helgen slut, det går alldeles för fort! :(

Dags för hjärtat mitt att jobba igen men man kan ju alltid hoppas på att denna vecka går lika fort som dom andra har gjort! :)

Helgen har iaf. vart hur trevlig och bra som helst! Det gillas! ♥

Själv totaldeckade jag på soffan igår kväll och vaknade upp där imorse, så jag har iaf. fått sova ut ordentligt! :)
Våran soffa är grymt farligt skön man somnar ganska lätt i den! HaHa
Ett stort plus är ju att den är stor och väldigt rymlig! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer men när hjärtat åkt och jobbat så funderar jag på att klä på barnen och gå ut och gå en promenad.

Imorgon är det träning för min del, och denna veckan ska jag köra på förutom på Tisdag då vi ska till BVC med Linus!
Liam ska även få gå till dagis denna veckan, om det nu inte kommer någonting annat skit som han åker på!
Men annars blir det träning för mig och på Fredag ska jag träffa min nya PT, se vad det är för någon människa.
Dock saknar jag Malin (min gamla PT), hon fick mig att må så bra, kämpa och verkligen gilla att gå till gymmet.
Som tur är så finns hon på min FB och vi har fortfarande kontakt, jag kan ringa henne, sms.a henne och även boka in PT timmar med henne om jag känner för det.
Men då måste jag åka til E-tuna, så vi får väl se vad det blir av det!
Jag skulle mer än gärna kunna flytta till E-tuna och det är jag inte ensam om, Thomas skulle också mer än gärna flytta dit men kommunikationen till S-näs är väl inte den bästa.
Eller det går ju både buss & tåg emellan men inte ut till hans jobb som ligger avsides.
Annars skulle vi nog ha flyttat till E-tuna för länge sedan!

Vi har även pratat om Södertälje, hur mycket vi saknar allt runt omkring där!
Saknar just inte att bo där då det händer en massa skit JÄMT, men allt som finns runtomkring, kommunikationerna m.m

Tiden får utvisa vart vi kommer hamna någon stan, blir nog bra tillslut! ♥

Nu vaknade Liam så ska ta och mysa med honom och vänta på att Thomas & Linus också ska vakna! :)
Sen blir det frulle tajm!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0