Godmorgon Lördag!


Eller godmorgon är det väl ine för min del som har vart vaken ett tag med en piggelin Linus! :)


Sitter och trycker i mig en energydryck för att försöka piggna till lite granna då tröttheten börjar smyga sig på men gå och lägga mig tänker jag inte göra! :)
Då blir ju hela denna dagen förstörd och det vill man ju inte!

Speciellt inte nu när minusgraderna har sjunkit till endast -4 grader så det blir nog att klä på oss om en liten stund och gå ut, men kunde ju önska att solen ville kika fram också men den håller sig borta!

Annars idag hoppas jag på att det blir playdate med fina Lina, Magnus & lilla Emelie...
Eller det är ju bestämt att vi ska ha en playdate idag men kan ju alltid komma någonting emellan men det hoppas vi på att det INTE gör! :)
Va så länge sen vi umgicks så det får se till att bara bli bättre nu tycker ja! :)

Nähepp, om man skulle ta och klä på barnen kläder så vi kan ta och gå ut en liten stund så man kanske piggnar till ordentligt! :)
Kanske blir att fota lite granna också, det återstår ju att se!

Hoppas ni kommer få en toppen Lördag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0