Funderar!!!


Då min förlovningsring åker av fingret hela tiden så funderar jag på om vi ska förnya ringarna med helt nya!

Har redan förminskat min ring med 3 storlekar och nu MÅSTE den förminskas igen!
Då våra ringar inte går att förminska hos en smyckesaffär eller så utan måste skickas in till dom som vi köpte ringarna av pga våra mönster så har jag ingen större lust med att lägga ut dom pengarna!
Har 2 mönster på ringarna både mitt i där det är 3 ränder med guldlinjer sen är det små halva cirklar på båda kanterna.

Dom måste ju göra en helt ny ring!

Då känns det bättre att vi skaffar helt nya ringar som man kan förminska i en smyckesaffär om det nu skulle behövas göra det flera gånger!

Skulle helst bara vilja ha släta ringar, och måste va i silver då jag inte alls gillar guld!

Min ring åker bara av hela tiden, spelar ingen roll vad jag gör!
Kan bara hålla handen neråt så glider den! :)
Det är iofs ett bra tecken men samtidigt tråkigt att man inte kan använda ringen utan att va rädd att det kommer bort!

Skaffar vi nya ringar så kommer denna ringen absolut sparas och va som ett minne! ♥

Thomas, min stora kärlek! ♥
Finns ingen som du!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0