Fullspäckad dag...


Och världens fetaste träningsvärk, men det är bara bra! ;)
Värst är att det sitter i hela armarna, axlarna & ryggen så lyfta nå barn är ju inte det lättaste idag!

Men dagen har vart hur bra som helst, började med 1 timmes träning imorse med min PT för att sen gå på stan med Anki och kolla på lite saker inför bröllopet och jag hittade en hel del! :)
Känns riktigt bra att va ute i god tid och jag är så nöjd över dagen!

Nu ikväll har vi vart och storhandlat så kyl & frys är nu fulla igen! :)


Imorgon ska jag och min blivande ner på stan och förnya våra förlovningsringar (blir i enbart silver) och eftersom dessa vi har nu INTE GÅR ATT GÖRA OM! ;/
Men ska bli skönt att välja ut några nya fina och även kolla på vigselring till mig! :)
Finns så otroligt många snygga och jag fastnade för en hel hög när vi tittade idag så ska bli riktigt skönt att jag & hjärtat åker ner imorgon i lugn och ro och kollar själv! :)

Jag har även fixat ibjudningskorten så nu ska dom bara läggas på lådan! ;)

Fick en kommentar av en anonym som tyckte jag skulle lägga ut bild på brudklänningen MEN NEJ det håller vi för oss själva ett tag till! :)
Nyfikna får gott vänta! ;)
Kan bara säga att jag är såååååå KÄR i den! ^^

Nu har vi precis tryckt i oss en varsin korv med bröd (sen middag) så nu är man mätt och belåten! ;)

Ska faktiskt ta och lägga mig i ett varmt bad och bara slappna av, ungarna här hemma är pigga å glada och busar på för fullt! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0