En underbar Måndag!


Våran början på denna vecka har vart superbra.
Idag kom Linn & Noe hit på besök, snackade lite skit, barnen lekte sen drog vi ner på stan och käkade tillsammans osv. :)

Det är alltid lika mysigt & trevligt att träffa dom.

Fast idag var Liam så grymt övertrött då han hoppade att sova lunchvila så han har vart lite grinig men det har ändå gått bra.
Han slocknade så fort vi kom hem, bara han sover gott inatt så han är piggelin då han ska till dagis imorgon! :)

Jag har fortfarande en del värk i armarna men hoppas det ska kännas bättre imorgon så jag kan träna lite granna.
Känns verkligen som det behövs, känner mig helt uppsvullen efter att vi va ute och käkade idag! :)
Men det är ju bara en känsla man har men ändå! ^^

Även Linus ligger och sover så nu väntar jag bara på att Anki ska komma in så vi kan ta mina mått till klänningen.
Länga så mycket tills jag kan prova ha den på mig! ♥
Hoppas verkligen jag ska bli nöjd men det tror jag att jag kommer bli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0