Där försvann lusten....


Till precis allt, suuuuuuug!!!

Tänkte dra ner och träna men blir inte av, just nu känner jag inte för någonting!
Tog tag i och rensade ut lite här hemma så det har både rykt gardiner, sängkläder och en massa annat!

Skönt när man köper nytt någon gång! :)

Alltid kul att förnya hemmet lite granna med nya saker, men jag är så j*vla less på att det knappt finns någon förvaring i detta hemmet och plats för byråer m.m finns ju inte så det suger ännu mer!
Vill bara flytta här ifrån och från denna hålan...
Man har börjat lessna totalt på att bo här, kanske bara är en period men det har vart ganska ofta känslan för att flytta här ifrån har kommit!
Tråkigt nog har ju T sitt jobb här och kan inte flytta vart som helst om han nu inte skulle byta jobb så det suger ju ännu mer!
Vill ju absolut inte flytta från honom bara för jag inte vill bo här eftersom vi trivs tillsammans och har det hur bra som helst + 2 underbara barn!
Så det skulle ju va ganska dumt och va särbos och träffas då och då!

Vi får väl komma på någon lösning nån gång, just nu är det bara BLÄÄÄÄ med allting!

Sen ringde ju min nya PT till mig idag också men hade inte fått någon info om mig så det känns ju jävligt bra det också...
SÅ nu den 17.e Februari ska jag träffa henne och jag hoppas inte att det kommer försvinna någon PT timma för mig bara för att prata med henne, det känns ju grymt onödigt att betala den summan som man gjort för att bara prata!
Tankarna att överlåta mitt medlemsskap på Balanze har ju funnits i tankarna ofta det också!
Men vet att jag skulle ångra mig om jag överlät kortet till någon annan!

Aja, nog om gnäll från min sida!

Nu ska jag sätta fart med lunchen sen får vi väl se vad denna dagen kommer erbjuda!
Önskar bara T kunde va hemma idag när det är som det är!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0