2.a Februari


Och solen skiner, vi har -13 grader och det faller ner snö! :)
Dom har ju utfärdat en klass 2 varning här så vi får väl se om det blir så värst!

Vill ju ha snö nu när vi ändå har så pass kallt, annars har ju vintern vart väldigt "varm" och ytterst lite snö så det kan lika gärna komma nu så man kan få va ute med barnen och leka.

Liam ska alldeles strax till dagis och själv ska jag sätta mig och kolla runt lite på kläder, är sugen på att beställa nya kläder till kidzen samtidigt som kläderna Liam hade när han var liten växer ju Linus i och det är kläder som jag verkligen gillar så för Linus del är det ju inge akut med nya kläder då han ärver av brorsan sin! :)
Så Liam kan man alltid köpa nytt till för det kommer ändå lillebror att få på sig någon gång!

Fast samtidigt vill man ju även köpa nya kläder till Linus så vi får väl se om jag hittar nå fina plagg! :)

Skulle behöva köpa lite nya byxor, tröjor osv. till mig också fast jag vill hellre testa allt innan jag köper så jag vet att det sitter som det ska på en! :)

Annas vet jag inte riktigt vad man ska hitta på idag mer än att göra ordning en jäkla massa järpar osv. av köttfärsen! ;)

Skulle bra gärna vilja åka in till E-tuna och shoppa lite av presentkortet som jag fick hemskickat helt gratis! :)
Alltid kul!
Men att åka in dit får nog vänta ett tag, iaf. tills Linus är helt frisk!

Nähepp, ska roa Linus lite granna! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0