Kväller

 
Har haft en riktig städardag idag - plockat och donat med barnens alla julklappar, rensat deras rum och gjort i ordning allt som ska va på sin plats, tvättat, diskat, dammsugit, lagat mat, vart iväg och handlat m.m
Man kan säga att man hunnit med en hel del - men nu längtar vi bara tills köket ska bli klart med matta och allt...
Vilket vi inte kommer få förns den 16.e Januari om vi har TUR!
Vi är så less på att bo i detta kaoset - vill bara få ut sakerna som ska va i köket, kunna sitta i köket och äta mat och bara vara - slippa grinden mellan kök och vardagsrum och en massa annat!
 
Imorgon ska jag ta mig en tripp in till Eskilstuna och kolla runt lite granna i min ensamhet, jag vet ju vad jag ska kolla på men man kommer nog hem med lite annat också - det brukar lätt bli så! :)
 
Jag ska ta och hälla upp ett härligt skumbad och bara njuta - sen blir det film med hjärtat! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0