Fredag

 
Vart en kanondag - imorse va jag ner till VC och tog prover sen va det bara traska hem igen så jag fick mig en härlig men kylig promenad.
När jag väl kom hem så ringde pappa/morfar och sa att han var på G till oss, jag åkte iväg och handlade så vi kunde fixa ordning nå gott att äta tillsammans - men det tog ju sin tid då Willys utrymdes då brandlarmet gick och det kom både brandbilar & polisbilar dit, men det verkade inte va någon större fara så vi kunde snart gå in och handla! :)
Sen va det bara att åka hem igen och börja med maten + betala alla mammas räkningar då hon är i Thailand.
 
Så det har vart en kanon Fredag - skulle dock behövas städas lite här hemma men är så less på att plocka en massa när man inte har ett kök som man kan fixa och dona i så allt blir ändå bara en röra så det känns som det är bättre att vänta med att göra en massa tills köket är helt klart.
 
Nu har jag precis slagit på barnens nya film Madagskar 3 som vi myser till denna underbara Fredagen! ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0