Filmkväll med kidzen!

 
Precis slagit på filmen Horton och ska sätta oss och mysa lite granna innan det är dags för kidzen att sova.
Blev även lite gotta (popcorn & vatten) till filmen.
 
Sen blir det nog sova för min del också då jag måste va fastande från kl 20 ikväll då jag ska upp imorgon bitti och iväg till VC för att ta om mina prover som dom har SLARVAT BORT...
Hur dom nu lyckats med det - det är fan skandal!!!!
 
Det suger verkligen - så nu hoppas jag att dom vet vad det är för prover dom ska ta så jag inte går dit i onödan så kan dom inte ens ta några...
 
Aja, det återstår att se imorgon bitti - nu ska jag slå av datorn och sätta mig med kidzen & mannen och bara mysa! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0