Wohooo...


Imorgon förmiddag kommer leveransen av all färg till barnens rum & till bokhyllorna! :)
Ska bli så skönt att äntligen få börja lite smått här hemma!
På Fredag ska Thomas åka iväg för att skaffa resten som vi ska ha sen ska vi nog börja fixa redan på fredagen med rummet, spackla, slipa m.m :)
Även på lördagen efter jag vart iväg med älskade mamma så blir det nog en hel del fix!
Grundmåla bokhyllorna sen måla med färgen som dom ska ha! :)

Åhhhhh vad jag längtar tills allt är klart - sen ska vi bara hämta hem nya sängen också! :)


Nu ska jag lägga mig och dega framför dumburken - trött, tröttare, tröttast!!!

Ska även utmana mig själv med att inte äta el. dricka socker på 1 månad om inte mer!
Jag som är TOKIG i choklad & har ett "beroende" av energidryck men de kommer nog gå! :)
Har jag gett mig fan på det så! ^^

Socker är bra SÅÅÅÅ onödigt! ^^

Kommer nog bli lite fusk i september då man fyller pr och så, men då får man fuska LITE!
Men sen köra på utan socker igen!!!

Godnatt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0