Torsdag - snart helg!

 
Så var vi inne på sista dagen på veckan innan vi tar helg - Lovely! ♥
Imorgon är hela familjen samlad och vi ska bara mysa en massa, Liam och jag ska troligen ta och åka in till Eskilstuna och kika runt lite granna och bara ha en mamma & Liam ensamtid!
Linus får va hemma med pappsen och ha ensamtid med honom! :)
 
Dock så får vi se om det blir av då både jag och båda barnen börjar bli riktigt TOKFÖRKYLDA! *Dagisbaciller*
Hoppas bara inte att det blir värre under natten - skulle va så skönt att bara få åka iväg med Liam och bara vara vi 2 med en massa mys!
 
 
Idag har det inte hänt så värst mycket mer än att Liam har vart på dagis och jag har gjort färdigt det sista i barnens rum innan det är dags för maken min att börja spackla! :)
Så skönt att det går frammåt med rummet - och när vi väl lånade maskinen som tar bort tapeter av Micke så gick det i en rasande fart!
Och jag är väldigt glad att vi valde att ta bort ALL tapet (förutom den första tapeten) - det va lixom 5-6 lager tapet på väggarna! :S
Helt sjukt!
Men nu har jag tagt bort dom!
 
Vi har även vart ute idag efter att Liam kom hem från dagis.
 
Mannen min åke även ner och hämtade ut paketet med barnens matta, gardiner, hängare och en gardin till vårt sovrum - det gick undan att få paketet då jag skickade efter det här om dagen! :)
Väntar nu på ytterligare ett paket med 2 st fodrade regnoveraller till barnen! *gillart*
 
Köpte ju en ofodrad regnoverall till Liam när vi va iväg och jag måste säga att det är hur bra och smidigt som helst!
Jag som alltid vart emot regnoveraller innan - men jag gav det en chans och jag ÅNGRAR MIG VERKLIGEN INTE!
Bland det bästa köpen man gjort! :)
Så det lär jag fortsätta med - även perfekt på dagis - snabbt att ta på och kommer inte in vatten någonstans vilket det kan göra med galonisar & jacka!
Kan dom bada i vattenpölarna hur mycket dom vill! :)
 
Nu ikväll har jag vikt och lagt in den rena tvätten, hängt upp en maskin med tvätt som jag tvättade, plockat och donat lite här hemma så NU ska jag lägga mig i våran sköna säng och slå på en film och hoppas på att somna eller invänta mannen i mitt liv! ♥
Men har vart grymt pigg idag även om Liam tyckte jag skulle gå upp vid 05 imorse! :)
 
Godnatt med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0