Tisdag

 
Vart en händelsefull dag idag...
 
Färgen som vi beställt levererades hem till oss imorse så jag satte fart med att grundmåla bokhyllorna till barnen så nu är det gjort! :)
Sen är det bara den härliga gröna färgen som ska på! ^^
 
Liam har även klämt fingret - stackarn! :S
 
Jag längtar verkligen tills allt är klart här hemma - just nu är det i stort sätt en ända stor röra bland alla leksaker och det ända som är kvar i barnens rum är tv´n på väggen och deras sängar men dom ska också ut när vi väl ska börja med spckling, slipning och målning där inne.
Blir nog på Fredag som vi börjar så Linus kommer sova inne hos oss och Liam har bestämt att han ska sova inne hos Anki och Stefan! :)
 
Sen på Lördag bär det av till IKEA för lite shopping! :)
 
Annars har vi bara myst & vart ute en stund idag - hoppas på att somna TIDIGT idag då jag är totalt trött och bara vill gå och lägga mig! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0