Tisdag & Shopping

 
En dag som ändå har vart rätt skaplig - va grymt kallt imorse när vi klev upp men efter ett tag då solen kom fram så vart det riktigt härligt ute!
 
Liam, jag & Ankki åkte iväg för att shoppa lite kläder till just Liam som är i stort behov av lite nya kläder och även mer kläder till dagis.
Så vi kom hem med ett par jeans, en snygg tjocktröja, 2 st mysbyxor, kallingar, regnkläder, stövlar och så fick det även följa med en stor gossig pläd till mig!
Kunde inte stå emot den! ^^
Jag som är så sjukt frusen av mig så passar denna stora & varma pläden perfekt! :)
 
Och priset va ändå bara 159:- vilket va billigt mot dom priserna jag har sett på denna pläden på andra ställen!
 
Annars har vi bara vart ute hela dagen - imorgon vankas det dagis för Liam så båda barnen ligger i sina sängar och jag ska också sova TIDIGT för en gångs skull!!!
Ändra lite i bloggen bara om jag nu orkar det (tog lite nya bilder idag på barnen!) är så grymt trött!!!
 
Ja så har vår dag sett ut... slänger upp några bilder på dagens troll i ett nytt inlägg!

Tjilevippen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0