Söndag...

Så var det Söndag och helgen är slut igen - tycker helgerna tar slut så fort! :S
 
Idag regnar det och är inte världens roligaste väder - men hösten är här och jag älskar hösten, tycker det är en helt underbar tid! ♥
Tända en massa ljus och bara mysa ner sig på kvällarna - Lovely!
 
Gillar vintern också iofs. speciellt när jag var barn och nu när man har barn själv! :)
Liam älskar vintern så i år hoppas vi på en MASSA snö och att det blir kallt och inte en massa slask och skit! ^^
 
 
Själv är jag trött som en gris idag - men det är bara gilla läget och sätta fart här hemma innan mannen min drar iväg och jobbar sitt 10 timmars pass...
Söndagar suger verkligen - hatar dessa söndagar!!!
 
Jag har även förberett dagens middag som jag och barnen ska njuta av - blir fläskfilé gryta som jag rört ihop med alla möjliga ingredienser med ris & sallad!
Mumsigt som bara den - älskar att exprimentera med maten och speciellt när den blir så ljuvligt gooood! :)
Så är det bara fixa ris sen och värma på grytan lite!
 
 
 
Usch - jag vill så gärna börja bli klar med barnens rum, orkar verkligen inte vänta! hahaha
Men älsklingen min ska börja spacka och så imorgon när Liam är på dagis så det går ju frammåt iaf.
Så på FREDAG hoppas jag att vi kan måla - då mannen är hemma också! :)
Nån som är glad är Liam då han ska sova hos Anki & Stefan när vi ska måla! ^^
 
Idag beställde jag gardiner till barnens rum så nu är det ingenting som fattas i inköpsväg dit! ^^
Köpte ju allt dom ska ha igår så var bara gardinerna som fattades - så fick det även bli 1 matta som tillhör gardinerna idag också - går även att använda som badrumsmatta om man vill sen vart det 2 st dörrhängare! :)
Va sugen på att köpa påslakarnseten också men dom kan ja ta sen - har ju köpt helt nya till barnens nya säng redan! :)
Tyckte dom va så fina och så kommer dom passa i rummet också...
Färgglada med en massa bilar på! ^^
 
Men jag ska köpa riktigt fina barntyger sen och sy egna gardiner till barnens rum - har hittat en hel del fina tyger och det är ju INTE svårt att sy gardiner! :)
 
 
 
Aja - denna dagen går väl den också...
 
Ska börja plocka och dona lite i köket medans mannen min är hemma - snart drar han iväg till jobbet och är inte hemma förns efter 03 inatt! :S
 
 


Kommentarer
Patricis

Hej, jag letar efter samma gardin och vill också köpa påslakanset från samma tyg alltså bilar. Kommer du ihåg var beställde du ifrån???

2013-12-31 @ 09:34:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0