Sååå kluven...

 
NU har jag/vi velat hit och dit om vilken säng vi nu ska köpa till barnen...
Vi hade ju fastnat för en som båda gillade och ville ha den, men nu har det kommit in en ny och även i svart färg som jag gillar OCH som man kan ha 2 sänglådor under...
Vill ju gärna ha en säng som man kan använda utrymmet under och det kan man inte på den första sängen som vi ville ha för där fanns det inga sänglådor som passade till...
 
Och jag älskar ju svart - men nu har jag ju köpt 2 st hyllor i svart! :S

Är så kluven på hur vi ska göra - förvisso finns även denna sängen med sänglådorna under i vitt...
Aja - rummet är inte helt klart ännu så vi har lite tid att ändra oss mer! ^^
 
Tror ändå jag vet vilken säng det kommer bli och det lär ju bli den 1.a sängen som båda fastnade för!
Tycker den är så mycket finare än den andra men den andra är ju bra att man kan ha massa saker under sängen i tillhörande lådor! :S
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0