Så va Liam sjuk!!!


Blir inget dagis för Liam imorgon - satt i soffan och tvättade/plåstrade om hans sår som han fick igår när han ramlade med cykeln.
Och rätt va det är så spyr van rätt ut och det va INTE lite som kom och inte heller en gång utan i stort sätt hela övervåningen i lägenheten vart helt nerspydd - soffa, vardagsrumsgolvet, köket och toan det ända som klarade sig vart sovrummen!
Så det var bara att sätta fart att städa och göra rent soffan, sprita överallt där Liam spytt, sätta på en maskin med tvätt m.m
Anki kom in och har precis gått hem igen...
Linus skulle ju gå i allt så man han ju inte med någonting då Liam spydde stup i ett! :(
Tycker så synd om min älskade lilla prins!

Just nu ligger han nerbäddad på en madrass bredvid mig på vardagsrumsgolvet med spyhinken bredvid sig!
Han vägrar ju att spy i hinken när han är vaken utan då är han duktig och ska bara spy på toan! :)
När han väl hinner dit vill säga...
Han är lite rolig! :)
Liam har även inte velat äta nå värst idag heller men det har vart full fart på honom.
Men som sagt ny ikväll allt skit kom...

Men han vaknar titt som tätt och vill spy så det lär bli en lång natt känns det som.

Älsklingen min drar hem vid 00 istället för vid 03 som han egentligen slutar så det känns ändå rätt skönt!

Ska nog försöka vila lite jag också nu när Liam har somnat om igen...

Är det inte bättre imorgon så ska jag ta och ringa VC då man inte vet vad felet kan va då han ändå rasade med cykeln igår och även haft fästingar som har suttit fast på honom...
Ja som sagt man bet ju inte - kan ju också bara va en helt vanlig magsjuka...
Han har ju gått på dagis 3 dagar förra vecka så kan ju lika gärna va nå skit där ifrån!

Nä vila nu så man orkar med natten om den nu skulle bli lång!!!

Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0