Måndag!

Så va det en ny vecka igen - tiden går så fort! Har hunnit med en hel del idag - rensat hela vår rabatt och lagt på helt ny jord så nu väntar jag bara på att rosorna jag beställt ska komma så jag kan plantera dom! :) Kommer bli så fint! Tvättat, lagat mat, diskat, plockat & donat, vikt/lagt in den rena tvätten, hängt upp den nya. Och nu sitter jag i soffan och myser med mina prinsar innan det är dags för dom att hoppa i sängen! :) Liam är så trött efter en dag på dagis och Linus är hängig och börjar bli sjuk IGEN så får la se när det bryter ut ordentligt! Mannen min är också lite dålig så väntar bara på att Liam & jag också ska bli det! Blir en TIDIG kväll för mig idag känner jag - är helt slut i kroppen! Hoppas ni haft en bra start på veckan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0