Lite pill med bloggen...

 
Jag har pillat lite grann med bloggen nu ikväll då båda barnen somnade väldigt tidigt - det var tänkt att jag också skulle lägga mig men fastnade visst i photoshop! ^^
Var så less på min gamla header så jag satte mig och pillade ihop en ny - men jag är lååångt ifrån nöjd med den men den får duga så länge!
 
Jag är ju så dålig på att fota barnen och massa annat med systemkameran så inte ens kul att sitta och hålla på med headers osv.
Använder ju bara iPhonen då jag inte är mycket för att släpa med mig en stor klumpig kamera när man är ute!
Men det ska bli ändring på de då vi köper oss en mindre bra Nikon kamera! :)
 
Så länge får detta duga...
Det ska ändras lite granna i sidomenyn också...
 
Nu ska jag ta och lägga mig i sängen jag med... natti!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0