Kväller...

 
Sitter och väntar på att den förbannade tvättmaskinen ska va klar någon gång! ^^
Är sjukt trött så fattar inte varför jag skulle envisas med att tvätta just nu ikväll, men det är väl för jag ska slippa se all tvätt imorgon när man vaknar! :)
Skönt att ha tvätten gjord iofs så slipper man det imorgon...
 
Åhh - jag längtar tills vi ska börja fixa barnens rum (när det nu blir av) få bort dessa fula äckliga brunaktiga tapeter som sitter där inne så rummet blir hur mörkt som helst!
Jag funderar ju på att måla rummet vitt sen om man vill sätta upp en tapet på ena väggen så är det ju bara göra det är ju ingenting som man behöver göra på en gång när man har målat!
 
Sängen ska vi iaf. köpa vilken dag som helst så det känns grymt bra - så är det bara sälja iväg Liam´s säng då vi kommer ha kvar spjälsängen ett tag till ifall Linus inte skulle vilja sova i våningssängen!
Och JA vi har skydd så Linus inte kan ramla ur och slå sig så nu behöver folk inte undra om det! ^^
Lika bra att skriva ut det på en gång!
 
Men som sagt våningssängen är gjord för barn så den är inte sådär jättehög som dom andra våningssängarna som finns.
 
Kommer nog bli bra när allt blir klart - och större plats i rummet kommer det också bli sen får man väl fylla på med lite nytt pä om pö - skulel vilja ha någon snygg hylla man kan ha böcker & leksaker på istället för den vita expedit hyllan vi har där inne med 8 fack (fast jag tycker ändå expedithyllan är väldigt bra och inte alls ful).
Men som sagt det får ta sin tid det tar med att fixa allt- kommer inte stressa med deras rum! ^^
 
Sen vill vi ju som sagt inte bo kvar här heller - INTE ens kvar i denna hålan utan flytta någin helt annan stans!
Men det får framtiden visa vart när och hur! :)
Nån gång kommer vi iaf. få slippa se denna stad och slippa allt jäkla snack! :)
 
Hmm - nu låter det som tvätten är klar så ska ta och hänga den sen blir det sängen för min del!
 
Skönt att det är Torsdag imorgon och mannen min jobbar "kort" dag sen tar vi HELG! ♥
Eller kort och kort - han lova att börja 1 timme tidigare imorgon! ^^
Skit sak samma - vi har ändå 2 hela dagar tillsammans sen! :)
 
GODNATT med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0