Kväller

Här hemma har vi haft sjukstuga hela veckan - först va de Liam som började spy hela natten från söndagen till måndagen så älsklingen min åkte hem tidigare från jobbet då det var kaos här hemma så han va hemma och tog ut VAB på måndagen för Liam.
Sen började det roliga Måndag natt så va det Linus tur att spy som en gris och det kom även på Tisdag natten och sen va det min tur, även Thomas har vart dålig! :S
Det har vart riktigt kaos men nu börjar vi äntligen må bättre, barnen är fortfarande dåliga i magen och så men samtidigt väldigt pigga!
Så Thomas har vart hemma hela veckan och det har vart grymt skönt då jag själv mått riktigt piss!

Då vi känt oss lite piggare idag så klädde vi på oss och var ute på framsidan en stund.

Även grannarna (Stefan & Folke) ligger hemma och är dåliga och även fler personer jag känner har samma skit så det är väl någonting som går! :(
Skiten bara kommer utan någon förvarning och HEMSKT är det!

Har tyckt så synd om mina små älsklingar när dom mått såhär dåligt!


Nästa helg (lördagen den 25.e) va de tänkt att vi skulle åka ner till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby med min mamma & brorsan m. familj men det hoppar vi nu när vi mått som vi gjort och likaså då barnen fortfarande är ganska dåliga i magen även om det skulle hinna gå över så får det bli såhär.
Tråkigt bara när man hade gratisbiljetter m.m och sen få umgås med bror och hans familj!

Men vi har iaf bestämt att vi ska åka upp till dom nu när Thomas börjar med sin pappaledighet på Torsdagar så det kommer bli riktigt trevligt!
Barnen får leka och busa en massa och vi får umgås med brorsan & hans fru Ann! :)
Det var inte igår precis - vi träffas allt för SÄLLAN!!!
Det måste vi ändra på!

Ska ta och lägga mig i soffan med mannen i mitt liv och glo på lite film och bara ha det bra innan det blir godnatt för vår del!

Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0