Hejsan hoppsan!


Sällan man bloggar nu för tiden - har lixom tappat suget om det...
Det är väldigt sällan jag ens sitter vid datorn utan jag använder min iPhone till typ ALLT! :)
Kommer nå inlägg då och då från den i bloggen!

Sen har hela familjen legat dåliga hela veckan men nu är vi pigga och alerta igen så idag började älsklingen min jobba igen vilket känns tomt & tråkigt!
Och imorgon ska Liam tillbaks till dagis igen - en kille som är glad för det! :)

Nu i veckan så kommer färgerna till barnens rum hem - ska bli så kul att äntligen börja fixa med deras rum och måla hyllorna osv! :)
Sen när det är klart ska vi hämta nya sängen! :)
Liam vill sova hemma hos Anki & Stefan när vi ska hålla på i deras rum så det får han väl göra! :)
Dom kan ju ändå inte sova i rummet så länge vi håller på med det...
Linus får sova inne hos oss så länge!

I helgen så ska jag och älskade mamma dra till Ikea och köpa lite prylar, ska även in på lite andra affärer - ska bli mysigt med en heldag tillsammans med min älskade mamma!


Idag har vi vart ute precis hela dagen - busat & myst en massa sen var vi lata så kg och barnen delade på en pizza som vi åt tillsammans med Anki, Karin & Stefan! :)
Sen vart det en massa bus igen efter maten!

Och nu ligger barnen och sover sen ett tag tillbaks!
Jag har själv krupit ner i sängen! :)

Upp tidigt imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0