Hejsan hoppsan Onsdag


Härligt att helgen snart är här - mannen min jobbar bara imorgon sen så tar vi helg! :)
Veckan har gått grymt fort måste jag säga...

Idag har det vart en rolig dag med en hel del målande - första lagret av den härliga gröna färgen är nu på målat på allt som ska va grönt! :)
Så imorgon åker den sista strykningen på (om det nu inte skulle bli en 3.e - men tror de räcker med 2!)
Vill ju ha lite olika färger i barnens rum så 2 av 6 tavellister fick samma färg som bokhyllan men så vill jag ha 2 till färger - vet bara inte vilka, funderar på 2 rosa och 2 turkosa! :)

Nått jag är lite sådär till är bakstycket på bokhyllan - ska man måla den eller ska man skita i att ha bakstycket över huvud taget??
Hyllorna ska ju ändå borras fast i väggen...
Bakstyckena är ju inte så värst snygga och slipa ner dom då finns de ingenting kvar! :)
Testade måla på en men jag tror det kommer lossna när det torkat ordentligt - men vi får la se hur de blir!!!
Bakstycke eller inte det har ju ingen större betydelse egentligen! :)
Får ta de som blir snyggast helt enkelt - är ju ingen annan som ska ha dom utan vi själva så huvudsaken är just vi blir nöjda och speciellt barnen!
Liam ÄLSKAR färgen iaf! :)

Sen är ja lite kluven på vilka färger på expedithyllorna jag ska ha - antingen vita eller svarta!!!

Våningssängen kommer va vit och jag vill inte ha allt för mycket vitt utan vill ha ett FÖRGGLATT barnrum! :)
Så det lutar lite åt 2 st svarta! ^^
Men jag hinner ändra mig flera gånger tills på Lördag! :)

Nåja - dagen har annars vart hur bra som helst!

Liam trivs verkligen på nya avdelningen på dagis och det är så kul att se att han verkligen gör det också! :)
Han verkligen skiner upp som en sol!
Så imorgon är det dagis igen och på Fredag är han ledig - valde bort fredagen då Thomas ändå är ledig!
Känns så onödigt att ha Liam på dagis då när man är hemma och vill va med hela familjen!

Ska ta och lägga mig på soffan och glo lite på dumburken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0