Fredag!

 
Det var ju tänkt att Liam och jag skulle ta tåget in till Eskilstuna idag - men när vi vaknade imorse så mådde vi inte alls bra varken Liam eller jag! :S
Det är ju så typiskt när man ska göra någonting - men det kommer som sagt många fler dagar!
 
Jag tog mig iaf. iväg för att handla hem lite till kylen m.m och det fick äve följa med ett underskåp till badrummet som ni kan se här!
Nöjd som tusan är jag! :)
 
 
Sen hände det en annan liten underbar sak idag - fotografen som fotade oss i studion när vi gifte oss ringde idag och sa att bröllopsalbumet var klart och att vi kunde komma och hämta det!
Lovely! ♥
 
Så imorgon hoppas jag att vi ska må lite bättre så hela familjen kan åka ner och hämta det hos henne - jag får även fler förstoringar + extra bilder fast jag inte beställt det!
Men hon tyckte tydligen vi skulle ha det och det är ju snällt av henne! :)
 
 
Nä - nu ska jag ta och mysa ner mig i sängen bredvid min älskade man och bara glo på någon film!
Lär nog slockna då febern kom på besök nu ikväll och jag känner mig helt slut!
 
Godnatt med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0