En dag med älskade mami! ♥

 

Som rubriken låter så har jag haft en heldag tillsammans med min fina älskade mamma! ♥
En dag full av shopping, snack, skratt & god mat!
 
Vi drog till Västerås shoppingcenter och gick runt på IKEA där det följde med en hel del saker hem och även in på klädaffärer m.m
Barnen fick nya kläder som byxor, tröjor och kallingar - vilket behövs nu! :)
Vi ska dra iväg nån gång snart igen för att shoppa julklappar, kläder till barnen m.m
 
Det är så underbart att få ensamtid med min mamma - det händer inte allt för ofta men jag älskar att vara tillsammans med henne.
Hon betyder så mycket för mig - ställer upp både för mig och hela familjen.
Man kan vända sig till henne om det är någonting som är jobbigt och allt sånt där - den närheten hade vi inte förut och jag är glad att jag släppt in henne i mitt liv och kan prata om precis allt! ♥
 
Det är vad våran dag har sett ut - när vi väl kommit hem så vart det lite fika här hemma sen har jag meckat ihop lite saker som vart köpa på ikea, barnen vart iaf. glada över sitt kök (sålde ju vårt gamla) och har lekt med det hela kvällen! :)
 
Nu väntar jag bara på att barnens rum ska bli klara så vi kan börja inreda med resten av sakerna som vi köpte idag och även få hämta hem nya sängen till barnen m.m!
Det kliar i fingrarna och jag vill bara bli klar - men det får ta den tiden det tar, med 2 barn och en man som jobbar som han gör så tar det lite tid!
Kan ju inte ställa mig och fixa allt själv med 2 barn springandes runt mig! ^^
 
Men det blir nog bra när ALLT är klart!
 
Hyllorna som jag målade är jag så sjukt nöjd över...
Micke såg dom idag - Dom ser ju ut som köpta... det va en glädjande kommentar! :)
 
Nä nu ska jag mysa ner mig hos min älskade man och bara dega framför en film, ta ett glas vitt och bara vara! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0