Dags att fixa barnens rum!


Idag bestämde vi oss för vilken säng barnen ska få och är väldigt nöjda över beslutet! :)
Skickade även efter lite grann från ikea - och allt jag ville ha där ifrån kunde man köpa på handla hemma så det va ju perfekt!
Gillar verkligen inte ikeas våningssängar så dom vart uteslutna, men har länge gått och förälskat mig i denna så jag tror jag kommer bli väldigt nöjd när vi väl ska hämta hem den om dom inte kommer köra hem den - det kan vi välja själva! :)

Från ikea vart det bara lite småsaker som täcke, 2 likadana påslakarn, madrasskydd m.m

Sen ska vi bara fixa väggarna i ungarnas rum också - men där vet jag ännu inte hur vi ska ha det om det ska målas eller upp med tapet!
Vill inte ha för bråttom med deras rum heller...
Men den äckligt fula tapeten ska bort!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0