Banan pannkaka/plättar


Idag testade vi ett recept som en blogg vän skrev för nån dag sen.
Det va vi ju bara tvungna att testa! :)


Enkelt, snabbt & mättande (och gott så klart)

Till en person behövs:

1 banan
2 ägg

Mosa bananen & vispa ner 2 ägg.
Stek lite smör i pannan och stek plättarna till en fin färg.

Jag använde mig av en stavmixer och mixade allt tillsammans.

Jag hade keso till eftersom jag är en keso ÄLSKARE!!!
Man kan nog ha sylt till också men tycker dom va riktigt goda utan!

Barnen va inte så mycket för att äta men tror ändå dom gillade detta.
Bara att dom inte är så glada i mat just nu när dom vart sjuka och fortfarande inte är helt friska.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0