Zzzz...


Är så galet trött så jag bara längtar efter att få lägga mig på soffan och bara dega framför dumburken, kasnke slumra till en liten stund! ^^
Får ju bara inte missa Sons of Anarchy & BB ikväll, visst BB kan ja ju missa är ju inngen större förlust med får ju bara INTE missa Sons of Anarchy så sjukt bra serie... kan bara inte slita mig från den! :)

Linus ligger också sover efter en pava välling så nu är det bara Liam kvar som ska i säng om en liten stund, sen så blir det soffan för min del! :)

Hade tänkt att fixa ordning en liten ostbricka med kex, ost, vindruvor, päron m.m tills mitt hjärta kommer hem från jobbet.
Kanske ta ett litet glas vin eller nå annat till! :)

Men det får man väl se om man orkar fixa till, jag kanske ligger och sover när han kommer hem! :)

Ska ta och sätta mig och mysa med Liam framför barnkanalen innan det är dags för han att nattas!

Nattis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0