Vilken härlig dag!


Precis intagit lite lunch, vart korv m. bröd och sallad för mig idag!
Känner bara för att äta nå lätt & enkelt till lunch så det passa ju perfa! ;)

Om ett tag ska Liam hämtas hem från dagis, saknar min lilla plutt men han har det bra med sina kompisar! ;)
Lillemannen ligger i sin säng och sussar gott och hjärtat mitt sitter och spelar lite x-box 360 nu när han ändå har lite tid till det! ;)

Lämnade in Liam´s ledighet nu under sommaren, så 5 veckor ska han va hemma från dagis och när han kommer tillbaks så har han fått byta avdelning till den större!
Hoppas det ska gå bra och att hans kompisar också följer med!
Han blir ju stora killen i sommar, hela 3 år! ♥

Själv ska jag plocka undan från lunchen och diska, känner mig ganska slut efter träningen och känner att LITE träningsvärk är på G! ;)
Så nytta har jag gjort! Yeeehaa!

Senare idag vid 16 tiden så ska jag åka och hämta 2 mössor till barnen som en jätteduktig tjej här i Strängnäs har gjort! ;)
Mössorna ska barnen få i sina påskägg + att Linus får några majskrokar och Liam får ett godisarmband & halsband! :)

Bättre det än en massa godis!

Annars idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på för nå skoj, det är superfint väder ute men blåser dock halv orkan så är inte sådär jätteskönt!
Blir nog att ha en massa inomhusbus! :)
Sen kommer ju Anki in hit när jag drar iväg och hämtar mössorna så då lär Liam bli glad! ;)
Han verkligen gillar Anki! ;)
Och det är ju tur de! ^^

Hoppas ni haft en bra början på denna veckan och får en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0