Vilken härlig dag!


Sol, en massa bus & härligheter! Det gillas! :)
Vi har knappt vart inne någonting idag heller utan vi har vart ute och tagit vara på det underbara & härliga vädret vi har haft!

På dagen tog Liam & jag en cykeltur till skogen för att hitta fina stenar som jag sen ska måla vita och skriva namn på.
Även skriva lite andra saker på större stenar! :)

Men just ny går bröllopet i första hand! :)
Sen får vi väl se om det blir bra eller inte när man målat och skrivit på stenarna, och om dom duger till bröllopet! ^^
Just nu ser dom bra ut men man vet ju inte, kan ju ändras! :)
Men jag har skickat efter kort också så jag har ju ett val om det skulle se ut som hej kom och hjälp mig! :)

Båda barnen sussar gott i sina sängar och jag ligger i ett härligt bad! :)
Precis målat klart stenarna för idag, målade även en tavellist!

Så nu väntar jag bara på att BB ska börja sen att mitt stora hjärta ska komma hem från jobbet vid 22! :)
Imorgon är han ledig! ♥
Får vi se vad vi ska hitta på för skoj! :)

Ska ta och duscha nu för att sen gå upp och förbereda lite tills hjärtat kommer hem så jag kan glo på BB i lugn och ro! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0