Vart på stan!


Efter gymmet så drog jag ner på stan för att gå och lämna in hindesprövning & anmälan om efternamn på skatteverket! :)
Så nu är det gjort - nu väntar vi bara på att vi ska bli godkända och få hem papper!
Finns dock ingenting som vi kan bli nekade på så! :)

Passade även på att gå in på Lindex och glo på rean - fick med mig lite granna hem! :)
En ny jacka till Liam som han kan ha när det är lite kyligare ute och den fick jag 50% rabatt på.
Sen fick det följa med 2 st t-shirts till Liam och 1 body till Linus.
Till mig vart det underkläder då jag är i behov av det, så nu har jag så det räcker och blir över! ^^'
Fick även följa med 3 st spännen med rosor på som jag troligen kommer ha i håret på bröllopet, känner inte sådär jättemycket för att ha klumpiga levande rosor i håret men vi får se vad frissan som ska fixa mig tycker! :)
Sist jag träffa henne så tyckte även hon att levande rosor va ganska klumpiga då dom är ganska så stora & tunga.
Blir nog bra tillslut iaf! :)

Ska bara hitta nå mer krimskrams att ha i håret, vet ju precis hur jag vill ha det så man får väl se om man får tag i det! :)

Älskar att fynda! :)


Nu sitter vi och käkar lite lunch (korv med bröd) och snart så ska storhjärtat mitt cykla och hämta hem Liam från dagis.
Det skulle egentligen va jag som hämtade honom då vi skulle ha utvecklingssamtal idag men det vart inställt pga. av sjukdom så vi får se när vi ska ha det! :)

Vädret är ju bara SÅ UNDERBART så när storhjärtat & Liam har kommit hem så blir det att gå ut och njuta av vädret!

Ska fortsätta försöka få i mig lite mat.

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0