Uppe med tuppen!


Jag har vart uppe sen strax innan halv 6 och känner mig grymt pigg faktiskt.
Alla andra sötnötter ligger fortfarande och sover! ♥

Jag har plocka lite här hämma, vikt den rena tvätten, slagi på en maskin med tvätt och nu sitter jag här framför datorn och glor runt lite + bloggar.

Vädret är så tråkigt idag, regn, regn och åter igen regn.
Fast bättre med regn än snö som dom hitat med att det skulle komma och jag hoppas verkligen att snön håller sig BORTA nu!
Vill inte ha nån mer snö, vill ha sommar! ^^


Idag vart det ingen träning med min PT heller då det kom lite annat emellan för Camillla, men på ett sätt är det rätt skönt då det är långledigt nu och hela familjen är samlad!
Så nu har jag 2 veckor på mig och träna innan det är dags för PT igen, valde att träffa henne den 20.e igen! :)

Det som är lite JOBBIGT är att vågen visar + men jag bygger ju muskler och muskler väger då mer än mitt lösa skinn och fett! ^^
Försöker intala mig hela tiden att det är muskler jag bygger och att jag inte ska gå på vad vågen visar utan köra med måtband.
Och måttbandet visar ju minus så det går ju åt rätt håll ändå! ^^
Hur jobbigt det än är att se + på vågen, men positivt är att vågen både visar hur mycket fett man har på kroppen, hur mycket muskler och hur mycket vatten man har. :)
Får börja tänka POSITIVT istället för att må dåligt över det!!!


Idag funderar jag på om barnen ska få sina påskägg, det är ju så olika när man ger dom.
NÄR GER NI ERA PÅSKÄGG?
Vissa ger på långfredagen och vissa på påskafton men för mig är ju varken jul eller påsk nå speciellt men ändå vill jag göra någonting för barnen.
Jag har lixom aldrig vart så mycket för varken jul eller påsk, det var mer när jag va liten.
Men nu när jag har 2 egna helt underbara barn så är det ju en självklarhet att jag pyntar och har det mysigt på både julen & påsken, allt för deras skull.
Liam tycker ju också att det ärmysigt att pynta och ha sig! :)

Nä om man skulle ta och göra någon nytta här hemma innan mina sötisar vaknar! ♥

Sen får vi väl se vad dagen har att erbjuda, Liam och jag tar nog på oss våra regnkläder och går ut en sväng senare! ;)

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0