Tisdag!


Och jag har precis kommit hem efter att ha vart iväg och checkat in lokalen som vi ska ha efter bröllopet så nu är det bara planera hur vi ska ha det med dukningen så det blir klart också!
Även beställa sakerna som vi ska ha!

Huuua, det är inte så lång tid kvar nu och dagarna & veckorna bara rusar fram!
Hur ska man hinna med allt som ska göras?! :)
Klart vi hinner men känns lite stressigt då det fortfarande är en del kvar.
Är grymt glad för dom personerna som verkligen hjälper oss med detta.
Tack Anki & min älskade mamma för det ni har gjort och kommer göra!
Ni är guld värda! ♥

Samtidigt som jag längtar efter denna dagen så längtar jag också tills den är över! HaHa
Bara få åka iväg med min stora kärlek och bara rå om varandra utan barn och bara äta & dricka gott! :)

Nästa månad ska min brudklänning komma också - spännande!

Ska bli skoj att se hur den sitter, men anar lite att jag måste till en skräddare pga. att den kommer va lite stor men det återstår ju att se när den väl är här! ^^
Huvudsaken den är förstor än förliten! ;)
Lättare att göra den mindre än att försöka förstora den!

Nä nu blir det lunch innan det är dags att dra iväg igen - är ju BVC (10 mån kontroll) och läkarbesök för Linus idag! :)


Kommentarer
Beatrice, mamma till Devin och Lili

När är bröllopet? :)

2012-04-29 @ 06:50:25
URL: http://beabus87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0