Söndag!


Och idag är det dags för hjärtat att börja jobba igen efter 1 veckas ledighet!
Tråkigt men sant!
Som tur är så är det bara en kort vecka sen är han ledig 4 dagar igen! :)
Underbart!

Imorgon är det dagistajm för Liam, efter att ha vart hemma och sjuk (vattkoppor).
Tror han har saknat dagis och alla sina kompisar där!


Själv funderar jag på vad barnen och jag ska hitta på för skoj idag?!?
Blir nog att gå ut en sväng och njuta av det fina vädret innan det ska komma massa regn & snö som dom hotat med idag!
Hoppas vi slipper se det! :-)
Vill ha sommar NU!!!

Har 2 trötta små killar bredvid mig i soffan så det får nog bli lite vila innan vi klär på oss och går ut!

Jag är KÄR!!! :-)
Våra nya ringar + vigselring kom nu i slutet av veckan som vi hämta ut!
Längtar tills dom kommer på fingret! :-)
Inte så lång tid kvar nu!
Vi har valt att ha våra silverringar på oss tills vi ska sätta på dom nya så dom är fina tills själva bröllopet! :-)
Vi valde nu guld på både förlovning & vigselring! ^^

Nä mysa med mina trötta killar en stund!

Hoppas ni får en bra Söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0