PT - träning!


Skönt, skönt, skönt men grymt TUNGT! :)

Camilla ökade lite vikter på mig men det gick galant och jag känner mig så grymt nöjd.
Härligt att pumpa muskler! ^^

Vi försökte även hitta mina magmuskler men det gick inte sådär jättebra, jag har så jävla svårt för att hitta magmusklerna men det brukar ju gå automatiskt när någon försöker slå en i magen men inte på mig! HaHa

Så idag har man blivit slagen i magen 5 gånger! :)
Jag skulle tänka på att någon skulle slå mig i magen och spänna musklerna och Camilla varnade mig innan att hon kommer slå mig på riktigt så det var ju bara att försöka spänna magmusklerna när jag låg på bollen! :)
Sen skulle hon testa när jag stod upp också...
LYCKAT LYCKAT... eller inte! HaHa
Det var ju inte löst hon slog men det gick ändå... så vi har bytt ut ett pass då jag fick så grymt ont i ryggen och detta var just pga. mina magmuskler.
Det nya passet vi bytte till kändes nå grymt kopiöst i både mage, armar, skuldran men den kändes då mycket bättre än passet jag hade innan!

Men just att jag orkar öka vikter tycker hon är kanon och hon ser ju att jag bara blir starkare och starkare, men det jag orkar öka mest på är benen! :)
Camilla är ganska glad att se att jag verkligen VÅGAR öka vikter.
Så jag lär ju få fetaste träningsvärken - men det är bara bra! :)

Cykla ner till gymmet

♥ 10 minuter på gåbandet varav 5 minuter löpning
♥ Ben 1 -  39 kg, 3*10 ---> ökat till 41 kg
♥ Ben 4 -
36 kg, 3*10
♥ Ben 5 - 59 kg, 3*10 ---> ökat till 66 kg
♥ Breda Chins - 41 kg, 3*10
♥ Smala Chins - 45 kg, 3*10
♥ Dips - 32 kg, 3*10
♥ Bröstpress med hantlar - 7 kg, 3*10 ---> ökat till 8 kg
♥ Axelpress med hantlar - 5 kg, 3*10
♥ Biceps (stång) - 7,5 kg, 3*10 ---> ökat till 13,5 kg
♥ Tricepspuschdown (rep) - 14 kg, 3*10
♥ Mage (Crunch på boll) - 2*30 ---> UTBYTT till Låg planka (rulla lyfta ben)
♥ 10 minuter på gåbandet

♥ Cykla hem igen!


Nästa träning med min PT blir den 18/5 så jag har god tid på mig att köra på nu! :)


Man va ju ganska så BLÖT när man kom till gymmet imorse då det är rena PISSVÄDRET här...
Likaså nu när man cyklade hem... fy fan - vem har beställt detta väder????

JAG ÄR INTE BITTER - BARA DYGNSUR!!!
PISSVÄDER!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0