Onsdag


Och sista dagen som hjärtat jobbar sen är han ledig tills på Måndag!
Ska bli riktigt skönt att ha honom hemma igen! :-)

Idag har vi haft en riktigt bra dag, passade på att städa här hemma och omublera om i barnens rum när Liam var på dagis!
När Liam väl kom hem så busade vi en massa inne innan vi fixade ordning lite käk.
Efter maten klädde vi på oss och gick ut en sväng, men vi valde sen att ta en tripp upp till Naomi och barnen sär Liam & Tiiara badade och Linus & Bianca busade runt.

Nu har vi kommit hem och nåda barnen ligger i sina sängar och sover!

Jag är så SJUKT stolt över Liam som har vart blöjfri hela dagen sen han kom hem från dagis.
När vi va ute och busade, uppe hos Naomi osv.
Han har gått på toan och gjort sina behov!
Här hemma han vart utan blöja LÄNGE och nästan aldrig hänt en olycka, får han en blöja på sig så tar han av sig den för att gå på pottan. ;)
Men har vart att jag velat ha blöja på han när vi vart ute under vintern om det skulle hända en olycka men han har visat att han klarar sig hur bra som helst utan.
Så inom en snar framtid behöver han nog inte ha blöja varken på dagis eller om man åker iväg.
Visst nån gång kan ju olyckan va framme men vad gör det, extrakläder finns ju! :-)


Imorgon blir det nog stan för hela familjen + att en tjej kommer hit och köper våran babysitter! :-)

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara dega!

Hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0