Onsdag!


Så otroligt skönt att Onsdagen är här och helgen närmar sig med stormsteg! :)

Har inte alls vart hemma nå speciellt mycket idag, så fort vi kom hem från dagis idag så har vi vart ute allihop, lekt i sadlådan, sparkat boll, busat och pappa T åkte och jobbade.
Sen tog jag Linus & gick med Naomi & Bianca för att hämta våra mössor som vi beställt och Liam var kvar hemma hos Anki.
Nu vill Liam inte ens komma hem! HaHa
Han trivs verkligen att va hos Anki & Stefan och leka en massa, dom har ju massa leksaker som vi inte har här hemma så det är ju klart han trivs där! :)

Utan blöja har han också vart, även inatt sov han utan blöja sen på dagis hade han blöja men direkt när vi kom hem åkte den av och han klarar sig galant utan!
Säger till när han vill kissa eller bajsa så det är ju kanon! :)

Dock på dagis känner han sig inte helt säker ännu så där har han fortfarande en blöja på sig.

Som inatt sov han utan blöja igen! STOLT! Och inte en olycka skedde! ;)

Han har även ätit lite granna där så någon mat ville han inte alls ha hemma så får väl se om han vill ha lite mat ändå när han kommer hem!

Tror han snart kommer vilja komma hem så! :)

Ska sätta fart med att göra ordning någonting att käka, känns i min kropp att jag knappt ätit någonting idag.
Snurrar och har sig så det är nog dags för någonting i magen! :)

Linus sover gott nere i vagnen men han ska snart väckas för att få någonting i magen han också.

Sen blir det sängen och blir nog tidigt för mig med idag har jag en känsla av!
Imorgon blir det gymmet för min del (tror jag), börjar dock känna mig ganska krasslig, hostar & snorar så man får väl se hur jag mår imorgon bitti!

Tjingeling!


Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

Sv Tusen tack =) Hoppas att du haft en underbar kväll!

2012-04-26 @ 01:05:37
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0