Onsdag!


Är en väldigt seg dag idag, jag är helt slut och vill bara gå och lägga mig och sova.
Hoppas på att komma i säng skapligt idag, båda barnen är trötta och Linus ligger kust nu och sover i min famn.
Famnen är det ända som duger just nu.
Men Linus har vart ganska så pigg idag och inte alls lika grinig och ledsen utan har kunnat sitta och leka för sig själv, skrattat och även fått i honom 1 portion med gröt och lite att dricka.
Hoppas det börjar hå åt rätt håll nu!!!

Liam sitter och kollar på musses klubbhus och är ganska trött han också så hoppas barnen vill komma i säng tidigt idag!

Idag har jag även hämtat ut en medicin till Linus så hoppas nu att natten ska bli bra och att han får sova.
Sen är det bara vänta på att läkaren ska ringa imorgon för att se hur natten var.

Min älskade mamma har även vart hos oss idag en liten stund! ♥
Liam vart så glad när jag hämtade honom från dagis och kom ut på parkeringen och såg mormor i bilen! :-)

Nä så det blir inte mycket gjort här hemma idag, en riktig slappardag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0