Mer mössor!


Idag beställde jag ytterligare en varsin mössa till barnen! :)
Så kul att kunna byta mössa då och då och inte bara ha en och samma! :)
Till Liam fick det bli en röd med stjärnor på och till Linus fick det bli en turkos med svampar på! ^^

Tror hon som syr håller på och tar in lite andra tyger också så det lär ju absolut inte va dom sista mössorna som jag beställer från henne! :)

Jag är ju helt tokig i färgerna turkos, rosa, lila, svart, limegrönt, rött och vitt! ^^
Tycker det är så fint att blanda vissa av dessa färgerna! :)

Tänkte ta och beställa en mössa till mig själv också men skulle va sugen på en turkos med vita stjärnor på! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0