Måndag - Träning


Då kör vi igång med en ny vecka och nya möjligheter! :)
Veckan har börjat bra.

Cyklade och lämnade Liam på dagis sen drog jag vidare ner till gymmet och körde mitt pass.
Så grymt härligt så denna veckan kommer det bara bli en massa träning för min del och hoppas det INTE ska komma någonting emellan denna gången nu när jag är så grymt peppad.

Ökade även en del vikter SJÄLV idag, så vi får väl se vad min PT kommer säga på Fredag! ^^
Bara hon inte tycker vi ska öka ännu mer! HaHa

Blir så grymt peppad när man får höra så fina kommentarer av andra som är nere på gymmet.
Åhh du är så duktig och det syns verkligen på dig att du gått ner och byggt muskler osv.
Dom dagarna är verkligen GULD värda! ♥


3*10 UPPREPNINGAR

♥ Ben 1 -  39 kg
♥ Ben 4 -
27 kg ---> NU 32 kg
♥ Ben 5 - 59 kg
♥ Breda Chins -
45 kg ---> NU 41 kg
♥ Smala Chins - 45 kg
♥ Dips - 41 kg ---> 36 kg
♥ Bröstpress med hantlar - 6 kg ---> NU 7 kg
♥ Axelpress med hantlar - 4 kg ---> NU 5 kg
♥ Biceps (stång) - 7,5 kg
♥ Tricepspuschdown (rep) - 14 kg
♥ Mage (Crunch på boll) - 2*30
♥ Russian Twist - 5 kg, 2*50 ---> NU 5 kg, 2*100

Så jag har ÖKAT5 st av 12, och det känns GRYMT BRA! ;)
Är riktigt nöjd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0