Lider med lillfisen!


Linus har inte kommit till ro någon gång idag, sovit max 10 minuter sen vaknat och vart helt hysterisk & ledsen! :(
Man känner sig helt hjälplös och som världens dåligaste mamma!
Jag är så glad att Thomas valde själv att stanna hemma från jobbet och tog ut en akut semesterdag för att va hemma och ta hand om sina barn! ♥

Men som jag sagt innan; försöker tänka positivt att snart är detta över och kommer aldrig mer tillbaks!
Är ändå glad att mina barn åkte på detta nu när dom va små än att få det i skolåldern eller när dom är vuxna!

Just nu ligger Linus i min famn och sover insmörjd och nöjd hoppas jag.
Men han har vaknat till några gånger och grinat till.
Får se hur natten blir!

Själv har jag bunkrat upp med energydrycker! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0