Liam & nappen!


Det går så otroligt bra för Liam att inte vilja ha nappen och det är så skönt att det har gått såhär bra som det har gjort.
Inga som helst bekymmer med att få honom att sluta med napp! Tummen upp!

Likaså på dagis idag så hade jag tagit hans nappar som han har där och han sa inte ett ord sen hade det gått hur bra som helst vid lunchvilan och han hade inte ens frågat efter nappen utan hade somnat snabbt & gott! :)

Jag är så otroligt stolt över min stora kille!

Sen så använder han ju aldrig blöja när vi är hemma det är ibland när han sover på nätterna och vissa nätter sover han utan eller tar av sig den själv.
Är vi ute och leker använder han inte blöja, åker vi iväg och handlar har han inte blöja och än så länge har det inte hänt en endaste olycka! :)

Visst vet jag att en olycka kommer hända då och då men vad gör det!?!
Man får ju ha med sig ombyteskläder i skötväskan så är ju inge kaos med om olyckan skulle va framme!

Mamma´s stora kille! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0