Känns skönt!


Godmorgon Lördag!

Idag är en dag som jag har känt mig stressad inför bröllopet, eller det var jag redan igår men nu imorse tog jag tag och beställde ALLT som ska beställas till själva dukningen osv.
Så det känns riktigt skönt.

Även beställt det jag ska ha i håret sen får vi väl se hur Nathalie fixar ihop det med mitt hår! :)

Pjuuuh - men nu är det klart! :)

Det finns lite andra saker som ska fixas också men det är sånt som vi får hjälp med.

Det som är bra är ju att det är sommar när vi gifter oss så mycket finns ute i naturen som blommor, träd m.m
Det ska ju både smyckas på utsidan och insidan och det är Anki duktig på med att binda ihop grejjer! :)

Sen är det dukningen - Den vet jag ju precis hur jag vill ha det och alla saker till det är beställt! :)
DET BLIR SOM SAGT ETT ENKELT BRÖLLOP! :)

Då det ändå var tänkt att vi bara skulle gifta oss borgeligt från början, men vart kyrkligt till slut men dom närmsta personerna i våran omgivning.
Dom som vi verkligen bryr oss om och som bryr sig om oss så det blir inget stort bröllop men dom som är bjuda och kommer betyder ALLT för oss! ♥
Skulle vi vilja ha ett stort bröllop och va ute efter presenter så skulle vi kunna bjuda in hur många som helst - men nej tack det är inget för oss!

Nä nu känner jag mig lite lugnare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0