Jävla idioter...


NU ÄR JAG RIKTIGT JÄVLA PISS FÖRBANNAD!!!!

Våra 3 vårdcentraler vi har här kan ta och stoppa upp nå riktigt hårt där bak, rena IDITERNA rent ut sagt!
Anmälas borde dom fan göra!

Dom vägrar ta emot oss och kolla på Linus som mår helt jävla piss!

Han har så ont i sina öron och är helt knallröd i båda + att det är fullt av blåsor där inne och jag har ansökt om att dom ska kolla upp honom ang öronen och inte nå annat jävla skit!

Det jag fick höra från familjedoktoterna som vi tänkt byta till var: Han är så liten, legat med 40 graders feber inatt och haft nån slags kramp så vi tar inte emot er!

Vad är det för jävla sätt...

Har ringt runt till både vårdcentralerna här i Strängnäs, Eskilstuna och även barnkliniken men nej då!

Jag har 2 väntande samtal nu så får vi se vad dom kommer säga om dom vill kolla hans öron eller om dom skiter i det också!

Men nu är jag pissigt förbannad så kommer dom ändå få höra både det ena och det andra!

Ringde även 1177 och där fick jag till svar: Det var jävligt elakt att dom inte tog emot er och så vart jag skickat till barnkliniken igen för att bara få se om vi kunde komma in och kolla honom men då va det FULLT så vi fick återkomma imorgon...

NÄ NU GER JAG SNART UPP!

Just nu ligger Linus och sover men jag lider nå förbannat med honom!

Det sägs att ju mindre barnen är ju lindrigare är det med vattkoppor, jo tjena hej att det är!!!!

Får tänka positivt, snart är det över!

Men som sagt är rädd att han har åkt på öroninflamation på detta skiten nu också! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0